Deneme

Hayallerden sıfır almak

Hayaller

Bir kompozisyon yazmamız istenir bazen hayallerimizle ilgili… Hayaldir ya sınır koymayız bir olandan bir tane daha ekleriz hayallerimize. Uçsuz bucaksız mekanlara sınır koymaksızın yaşadığımız yerleri çizeriz hayalimizde, hiç tükenmeyen bir akarettir bize yön veren hayallerimizde yüzerken… Tüm bu hayallerden notlarımız açıklanırken uyandırılırız agresif bir ses tarafından ” Bu ne oğlum!  Böyle hayal olmaz, gerçekçi değil bir kere sana sıfır verdim” cümleleriyle oysa onlar zaten hayaldir ve hayaller gerçekçi olma şartıyla gebe kalmazlar beynimizden .

Bir şey diyemeyiz, öğretmenin “Daha düzgün bir şey yazarsan notun yükselir” restini görmek bile gelmez içinizden ve hayallerinizin yetişmediği bir bahçede hissederiz kendimizi.

Hayallerimizdir bizde yetişen ama önce bizi yetiştiren ve onları gerçek kılacak gücü veren. Küçük insanlardır hayalleri olmayan ve hayalleri olanları kendi bahçesine çekmek isteyenler.

Standart

Hayallerden sıfır almak” üzerine 6 yorum

  1. Bloguma bıraktığınız yorumla keşfetmiş oldum sayfanızı,yorum ve ziyaret için teşekkürler.Yazılarınızı çok beğendim ama galiba pek de sık yazmıyoruz???

  2. dismenore dedi ki:

    Rica ederim, ben de teşekkür ederim aynı nedenlerden dolayı… evet aslında buraya pek yazamıyorum/yazmıyorum aslında yazacak çok şey var malesef buraya mı yoksa sözlük’e mi diye karar verme sürecinden geçtikten soran sözlükte karar kılıyorum.

  3. Volkan dedi ki:

    Çok doğru bir tespit, ilkokulda bu benim aynen başıma geldi ve hayal kuramıyorum o gün bugündür.

Bir Cevap Yazın

